Klanttevredenheidsmeting

Klanttevredenheidsmeting

Onderdeel van de kwaliteitseisen die gelden voor de MfN-registermediator is het meten van de klanttevredenheid. Het doel hiervan is de kwaliteit van de dienstverlening te monitoren en waar mogelijk te verbeteren.

    1. Wat was uw belangrijkste motief om voor mediation te kiezen?


    2. Bent u bij aanvang van de mediation goed geïnformeerd over het mediationproces?


    3. Hoe groot was uw verwachting dat uw kwestie/conflict opgelost zou worden door middel van mediation?


    4. Wat is uw oordeel over de kwaliteit van de mediator ten aanzien van:
    Onpartijdigheid:
    Onafhankelijkheid:
    Integriteit:
    Deskundigheid:
    Voortvarendheid:
    Zorgvuldigheid:
    Transparante werkwijze:
    5. Voelde u zich vrij om uw ideeën/gevoelens/wensen tijdens de mediation te bespreken?


    6. Wat vond u van de totale duur van het mediation traject?


    7. Bent u tevreden met de uitkomst van de mediation?
    5 is hoogste score, 1 is de laagste score


    8. Hoe beoordeelt u de kosten van de mediation?


    9. Zou u bij soortgelijke problemen weer mediation overwegen?

    Toelichting:


    10. Heeft u nog opmerkingen / suggesties?


    Uw naam



    Het blog van Gerben Welling

    Inspiratie uit het werkveld

    Gerben werkt onder meer voor de volgende organisaties

    Kleine greep uit mijn trouwe klanten

    Wat heb ik betekend voor deze organisaties?